טווח מחירים של ניתוחי לייזר לעיניים

בעבר בעיות ראייה היו גוזרות עלינו מגוון פעולות כמו הרכבת משקפיים כל מהלך היום ושמירה עליהם בקרבת מקום. אך כיום, ישנו פתרון מעולה למי שמעוניין להיפטר מהרכבת המשקפיים שלו. החלום של כל מרכיבי המשקפיים הוא להצליח לראות בצורה טובה וברורה ללא כל שימוש באביזרים התורמים לראייה כמו משקפי ראייה או עדשות. ניתוח לייזר בעיניים הוא הדרך הטובה והמתקדמת ביותר שקיימת בשוק כיום להורדת המשקפיים לצמיתות. ניתוח הסרת משקפיים על ידי לייזר הוא נחשב לבטוח מאד בתחום האסתטיקה הרפואית. לכן, אין אף סיבה לדאגה ואפשר לעבור את הניתוח בלב שקט.

האם כולם יכולים לעשות ניתוח לייזר בעיניים?

התשובה לכך היא לא. לא כולם יכולים לבצע את הליך הורדת המשקפיים על ידי לייזר. לכן, לפני שאתם רצים לקבוע תור לניתוח לייזר, לכו לבדיקת התאמה אצל רופא מוסמך לצורך מתן תשובה. ולאחר מכן תוכלו להמשיך.

קיימים מספר דגשים שחשוב לדעת לפני ניתוח הלייזר:

1. הימנעו מאיפור עיניים מספר ימים לפני הניתוח.

2. הימנעו מחפיפת ראשכם כמה ימים אחרי הניתוח.

3. במידה ואתם מרכיבים עדשות מגע אם הן חודשיות או יומיות. חשוב לא להרכיב אותם מספר ימים לפני הניתוח כדי לתת זמן מנוחה לעיניים שלכם.

4. בעקבות ראייתכם המטושטשת לא תהיה באפשרותכם לנהוג בצורה בטוחה לאחר ניתוח הלייזר. לכן, מצאו חבר אשר ילווה אתכם לאחר הניתוח בתור נהג.

הסוגים השונים של המכונים שמבצעים ניתוחי לייזר

חשוב מאד לערוך סקר שוק בנושא. חשוב לשאול את המכונים השונים על כמות הזמן שהם פועלים, מה הם מציעים, מה העלויות, כמובן לדבר עם הרופא המנתחת או המסייעים ולהבין את הניסיון שלהם בתחום. כמובן שגם חוות דעת מאנשים שעברו את הניתוח יכולים מאד לעזור אך עדיין חשוב מאד לדעת שהניתוח הוא פרסונאלי וכל אחד חווה אותו בצורה שונה.

לאחר שמצאנו את המכון שאנו מעוניינים לבצע בו את ניתוח הלייזר, עלינו ללכת למכון התאמה. במכון ההתאמה יבצעו מספר בדיקות שאורכם כ-4 שעות בערך. במהלך הבדיקות יבחרנו את העיניים שלנו מכל הכיוונים כדי לבדוק שאנו אכן יכולים לעבור את הניתוח הזה. בנוסף, מכון ההתאמה יראה איזה הליך הכי מתאים עבורנו.

הסרת משקפיים בשיטת לאסק

 ישנם מספר סוגי ניתוחי לייזר בהם הרופאים משתמשים. הסוג הראשון נקרא לאסק (פי אר קיי) שיטה זאת הינה שיטת ניתוח על פני השטח העין. בשיטה הזאת הרופא מסיר את ציפוי שכבתה של הקרנית, לאחר מכן מבצע ליטוש של הלייזר על השטח החשוף של הקרנית. ניתוח זה נחשב למהיר, פשוט ולא כואב כלל. שיטת לאסק אינה נחשבת לשיטה פולשנית וחודרנית ואינה דורשת אך חיתוך או פעולות כירורגיות.

לאחר סיומו של הניתוח הקרנית של המטופל נשארת ללא שכבת העור שלה החיצונית שלה, לאחר כעשרה ימים בערך השכבה החדשה אמורה לגדול מחדש על הקרנית. היתרונות הברורים בשיטה זאת הם הדיוק, הפשטות והמהירות.

החסרונות בשיטה זאת הם בחוסר הנוחות שקיים מספר ימים לאחר הניתוח בשל ההחלמה האיטית של הקרית. ישנם מספר סיבוכים שעלולים לקרות כמו: עיוות הקרנית, אפשרויות זיהום הקרנית ועכירות במרכז הקרנית מסיבה של החלמה לא טובה. 

מחיר לניתוח בשיטת לאסק:

כמו בכל תחום קיים מנעד רחב של מחירים אשר מוצעים ללקוח. החמירים מושפעים ממיקום גאוגרפי, הרופא המנתח, הטכניקה בה משתמשים ועוד.

טווח המחירים נע בין 6,000 ₪ – 12,000 ₪ מחירים אלו כאמור משתנים לפני הגורמים שציינו למעלה.

השתמשו בכוח הצרכני שלכם ובצעו סקר שוק הולך והעזרו במבצעים אשר קיימים בתחום.

שיטה נוספת הינה שיטת ה-אי בי קיי

שיטה זאת מאפשרת ביצוע יעיל יותר של ההליך תוך כדי חשיפה נמוכה יורת לסיכונים. שיטה זו מאפשרת זמן החלמה מהיר יותר משיטות אחרות ולפי מחקרים וחוות דעת גם מפחיתה את תופעות הלוואי. כל הפרמטרים האלו הופכות את השיטה הזאת לשיטה בעלת בטיחות ואפקטיביות גבוהה יותר לביצוע ההליך. מה שגורם לפציינטים שקט נפשי גדול יותר. להלן מספר פרמטרים שחשוב לדעת:

1. שיטה זאת פותחה בישראל על ידי רופאים בחירים בתחום העיניים וכיום ניתן לראות אותה נעשית במקומות רבים בעולם. בנוסף, שיטה זאת קיבלה אישורים מוסמכים על ידי אירופה וארה"ב.

2. אחד היתרונות הברורים של שיטה זאת הוא ההכנה האיכותית שזוכים לה המנותחים. בכל הליך הסרת משקפיים על ידי לייזר השלב הראשון יהיה הסרת רקמת האפיתל שנמצאת על הקרנית. שיטה זאת מאפשרת הסרה עדינה וחלקה יותר של שכבה זאת. בעזרת העדינות שכבת האפיתל עוברת התחדשות בצורה טבעית, מלאה וללא שום צלקת.

3. תוצאות טובות ברמה גבוהה, על ידי מחקר שנעשה במטופלי שיטה זאת נקבע כי כמות תופעות הלוואי ירדה משמעותית לעומת שיטות אחרות.

מחיר לניתוח בשיטת ה- אי בי קיי

גם בשיטה הזאת קיים טווח מחירים שממנו הצרכן יכול להנות. גם כאן המיקום הגאוגרפי, הרופא המנתח וסוגי המכשור משחקים תפקיד במחיר.

טווח מחירים נע בין 10,000 ₪ – 12,000 ₪ מחירים אלו משתנים על פי הגורמים המצוינים למעלה.

גם בשיטה זאת תוכלו להנות ממבצעים והנחות שתוכלו לגלות על ידי סקר שוק.

לסיכום

קיימות מגוון רחב של שיטת הסרת משקפיים בלייזר בשוק במגוון רחב של מחירים, בצעו סקר שוק הולם וראוי לפני כן, ושימו לב שאתם עוברים את הניתוח במרפאה מוסמכת. העיניים שלכם שוות הרבה אל תחסכו על מרפאה לא איכותית.

על מה דיברנו עד כה?
ד"ר ירון פינקלמן
ד"ר ירון פינקלמן

ד"ר פינקלמן בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב.
התמחה ברפואת עיניים בבית החולים סורוקה.
התמחה התמחות-על במשך שנתיים במערב אוסטרליה, בהנחיית פרופ' גרהם בארט, עם דגש מיוחד על ניתוחי קטרקט,
כולל ניתוחים מורכבים ועדשות מתקדמות.

מעוניינים בניתוח קטרקט? | צרו איתי קשר:
מאמרים נוספים באותו נושא:
אהבתם? שתפו את המאמר :)
יש לכם שאלה? רוצים להתייעץ? אנחנו כאן עבורכם, מלאו פרטים ומיד נחזור:
מלאו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה!
דילוג לתוכן